Tuesday 27 August 2013

Rawatan2 Airish Beauty

Assalamulaikum...
Sekadar ingin berkongsi,bagi yang ingin merasai pengalaman merehatkan diri di Spa mari la dtg di Airish Beauty dan anda boleh merasa sendiri kelebihan yg ada disini.
Di Airish Beauty kami mempunyai Terapis yg mahir juga pernah berkhidmat di Spa2 besar Bali Indonesia dan berpengalaman selama 20 tahun dlm bidang urutan Tradisional,Urutan selepas bersalin,Urutan bg Ibu2 yg mengandung,Balinese,Japanese,Urutan totok dan sbgnya.
Perkhidmatan yg terdapat di Airish Beauty jg tidak terhad kpd urutan sahaja kami juga menyediakan rawatan kecantikan wajah,Pakej perkahwinan,antara rawatan yg kami tawarkan FIR Sauna,Body Scrub,Lulur,Mandi Susu bunga-bungaan,mandi rempah,jacuzzi dan bermcm-mcm lagi.
Kami juga sgt mementingkan keselesaan para pelanggan justeru itu disini kami sentiasa mementingkan kebersihan dan keselesaan setiap bilik2 rawatan yg ada.
Bagi yg ingin merasai sendiri pengalaman melakukan rawatan disini boleh terus menghubungi kami utk sebarang pertanyaan dan temujanji.

7 comments:

dameya said...

Kalau rawatan totok tu berapa ? You ada harga2 tak. I nak tengok. Boleh email i. Meyakmal@gmail.com thanks

Airish Beauty & Spa said...

Dameya minta maaf atas kelewatan kami membalas pertanyaan anda,urutan totok adalah rawatan urutan dari indonesia yg sgt popular di Bali2 spa,rawatan ini mengambil masa lbh kurg 2 jam dan dilakukan oleh therapist berpengalaman dari Spa Bali,kami akan email pd Pn/Cik detail harga kami ye.
terima kasih..

Airish Beauty & Spa said...

Dameya minta maaf atas kelewatan kami membalas pertanyaan anda,urutan totok adalah rawatan urutan dari indonesia yg sgt popular di spa2 Bali. Rawatan ini mengambil masa lbh kurg 2 jam dan dilakukan oleh therapist berpengalaman dari Spa Bali. Kami akan email pd Pn/Cik detail harga kami ye.
terima kasih..

Anonymous said...

Tolong emailkan sy detail service yg ada together dgn harga ..nabila.ar86@gmail.com
Tqvm..

Anonymous said...

Tolong emailkan detail service dan price sekali tmasuk yg urutan selepas bsalin..noris7000@gmail.com. .tq

Airish Beauty & Spa said...

Hi Nabila dan Noris,

Untuk Nabila, saya telah email pada Nabila pada 1/4/2014.

Untuk Noris, saya akan email sebentar lagi.

Terima kasih di atas komen-komen semua.

Salam sayang dari Airish Beauty & Spa...

Anonymous said...

Heyy I want your contacts numberlaaah nak buat appointment :)